Dienstag, 1. September 2015

ANNE SÖZÜ DINLEMEK

Bugün annem'in 'sen nasil cimri bir kiz oldun, bir daha öyle yapma, söförlere bahsis ver!' azarli mesajini aldiktan sonra fazla bi cömert davranip herkese bol bol para vererek otel masraflarimi ödiyemedim. Bu ülkede var olduguna inanilan 330 Milyon tanri neden görmüyo cabami acaba? Neyse Allah'tan annem kac kez denemesine ragmen buraya yorum atmayi basaramamis ta mesajlariyla cümle aleme rezil olmuyorum (cümle alemden kastim annem disindaki okuyucum).
Ögleden sonra bir camii'ye gittik. Vardigimizda fazla tatli cocuklar geldi yanimiza ve fotograflarini cekmelerimizi istediler. Kendi fotograf makinalarimizla onlari cekmelerimizi neden istediler anlamadik basta, fotograflar bizde olucakti, onlar göremicekti zaten. Daha sonra hint bir arkadasim bana 'onlar seni unutmiyacaklar, senin de onlari unutmamani istiyorlar' dedi. Yine sinaniyorum. Artik fazla duygusal sümüklü kizlar gibi her seye aglayan bir kiz olmama karari almistim. Kutluyorum kendimi, tam yarim gün sürdü. Gözlerim doldu, dudaklarim titremeye basladi. Yok abi cidden, böyle tatli temiz bi düsünce var mi? 
Bunun disinda workshop'a katilacak olan diger arkadaslarla tanistik. Istanbul'dan gelenlerde vardi. Onlara saldirircasina tanisma cabam almanlarin gözünden kacmadi :/ Bu blog'da ki kurdugum monolog yetmiyor artik sanirim. Birileriyle türkce konusmayi cok fazla özlemisim (almanci olmayan tür türkle). Süper sirin bi kiza yanlis isimle hitap etmem beni sevmeleri cabam'da beni bi 10 puan geriye atmis olabilir (ya da rahatsiz edici muhabbet etme cabalarim). Ama kendimi sevdirip benimle konusmalarini sagliyabilmek icin elimden ne gerekiyorsa yapicam.
Bu arada bizi bugün yine kac kere kaziklamaya calistiklarini yazmiyorum bile. Camii girisinde, camii cikisinda (iki kere para istediler) ve tabii yine rikscha söförleri. Muz almak isterken bile adam benden fiyatin 12 katini istedi! Ben hep bu sadece Istanbul'da taksiyle bi yere gitmek isteyen sarisin alman arkadaslarimin yasiyabilecegi bi durum oldugunu, benim basima gelmiyecegini düsünüyordum (Yeah, that's what she said).

NOT: yayinlamadan önce tekrar okuyunca yazdiklarimi 'bizi kac kere kaziklamaya calistiklarini yazmiyorum bile'  cümlesinin komple yalan oldugunu gördüm. Asagisinda baya detayli yazmisim. Neyse. Tam 5 kere.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen