Freitag, 4. September 2015

> %0.1

Türk polisi'ne bile güvenim sifir'ken hint polisi'nden ne bekledim cidden cok merak ediyorum. Dilinizi bilmedigim icin yüzünüze söyliyemedim, ama size iki cift lafim olucak: Birincisi bir dahakine yüzüme bakip anlamadigimi bildiginiz halde el kol hareketli bidibidi hintce konusmayin, ikincisi de sacma sisteminizi degistirim, insani ordan oraya yollamayin! Ve eger biraz olsun ciddiye alinmak istiyorsaniz gidin 1920'den kalma, iki büyük yangin felaketi gecirmis esirgeme kurumu'na benziyen karakol'unuzdan baska yere tasinin.
Telefon durumu böyle yani. Bulma olasiligim %0.1. Telefonu bulma ihtimali ise benim moralim'den yüksek.
Günlük yasam telefon'umla cok ilgilenmiyo bu esnada. Beni sacma workshop icin her sabah 6'dan önce kaldiriyo (otel servisinden telefon'la uyandirarak), cam'inda ölü sineklerin yapisik kaldigi külüstür otobüs'le bi yerlere götürüyo, orda da klimasiz marangozlarda, atölye'lerde aksama kadar calistiriyo.
Iki gündür bu yorgunlukla otel odasina gelip odayi temizlenmemis bi sekilde bulmak'ta 'The President Hotel'in tatli sürprizlerinden biri oldu. Daha sonra ögrendim ki telefon'u kaybettikten sonra 'otel'de mi acaba' diye arayip sordugumda, odami temizleyen amca ondan süphelendigimi düsünüp küsmüs bana, girmemis bir daha. 'Yok amcacim valla sen yanlis anladin, ben senden süphelenir miyim hic?' diye tatli bir konusma yapip önce gönlünü, sonra da uzun bir dus aldim.
Iyi ki burda ki ün'üm hala sürüyo da bu olanlar bitenler arasinda arada bi moral oluyo bana. Kücük cocuklar'in arasinda resim cektirdikce hayir yapmak icin uzak dogu ülkelerine gelmis Angelina saniyorum kendimi. Onun kadar joli olmasam da, beyaz tenliligimi Ankara'da ki teyzem ve esmer olmayi kirli olmak gibi gören temizlik hastasi babaannem disinda birileri daha begeniyormus bu dünya'da.
Atölye'de bana odun oymamda yardimci olan marangoz genc de begenmis olacak ki telefon'umu istedi. Hayatimda ilk defa numarami vermek istemedigim birine yalan söylemek zorunda kalmadim. Ona 'benim telefon'um yok ki, calindi, ben de zaten bugün polise gidicektim', dedim. Inanmadi. Tabii yalan söyleseydim bu kadar bariz yalan kokan bi hikaye uydurmiyacaktim, daha yaratici olucaktim, inanicakti. Ne yapsam yanlis yapiyormusum gibi hissediyorum burda. Hindistan beni cidden siniyo...
Bugün resimler #nofilter, malum telfon olmayinca #vsco #vscocam de olmuyo. Böyle idare ediverin.







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen