Samstag, 29. August 2015

HOSBULDUM CANIM!

27 Agustos 7:45'de basliyan Stuttgart - Münih - Mumbai - Ahmedabad yolculugum 28 Agustos 7:00'da sona erdi. Hosbuldum hindistan! 🙏 
Kabul et Mumbai gece 3te 37 derece sicaklik, %80 nem ve ayni anda sakir sakir yagan yagmur cok ta hos bir karsilama olmadi. Gümrük'te workshop icin getirdigim, almanlarin bile bulamadigi, falcatami bulup almaniz da. Neyse ki dünyanin en ucuz ucak biletini almayi basarmisiz da Ahmedabad'a gitmek zorunda kaldik.
6 saatlik bir uykudan sonra, bütün gece kendini ugur derin dondurucu olduguna inandiran klima, sabah odadan kendimizi tropikal sicakliga attinca begin kanamasi gecirmemizi sagladi (lafin gelisi anne, iyiyiz merak etme saka yaptim.)
Bütün gün hint yemeklerini deneyip deli gibi yiyerek annem disinda kimseyi sasirtmadim. Turist bir almanci olarak yedigim herseyin resmini cekerek de tabii ki. Bir kacini paylasiyorum. Yarin konusuruz artik canim. Iyi geceler

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen