Samstag, 29. August 2015

COLORFUL INDIA

Colorful india basligini ortaya atip bir tane renkli resim koymamak basta celiskili gelebilir insana tabii ama colorful olmasinin yani sira bir de cok dirty india oldugunu düsünürsek Iphone kameramin kirliliginden resimlerin sisli cikmasini yadirgamamak lazim. Ha illa biri yadirganicaksa da bu kamerasini silmedigi icin ben degil de fazla hiz yaptigi icin rikscha söför bey amca olmali bence. Bir ayagini diger bacaginin altina koyup trafikte sanki ona canimizi emanet etmemisiz de köy kahvesinde arkadaslariyla tavla oynamaya gelmis gibi rahat davranan amca, arabasina turistlerin bindigi icin de diger söförlere havasini atmak icin yolumuzu uzatti. Basta sinirlendim tabii ama bu ülkede sadece beyaz tenli oldugun icin herkesin sana paris hilton muamelesi göstermesi ne yalan söyleyim hos bir duygu. Insanlarin caktirmadan benimle bir resim karesine girmek icin cabalayip poz vermelerini görünce bi anda istanbul'da ünlü görünce ayni sekilde davranan kendimi gördüm. Ama ben tabii cool gözlügümü takip caktirmadan güzel gözükmeye calismadim, yine kimseyi sasirtmiyarak insanlarin yanina gidip kameraya güldümsedim. Sonra türk ünlülerin kibirine sövüp bir daha onlarla caktirmadan selfie cekmeme karari aldim. (Sonra sövdügüm icin evrenden özür diledim ve tabii ki de ünlü gördügümde resim cekmeye calisicagimi itiraf ettim kendime.)
Bugün'ün en özel ani neydi diye sorarsaniz eger, kesinlikle 'onam festivali' ve muz yapraginin üzerine servis edilen muhtesem yemeklerdi! (Ya da Gandhi müzesi ve evi.) (Ya da bir motosiklete 5 kisinin bindigini görmek.)
Günün en sacma olayi ise salak sacma sivri sinegin onca kizin arasinda sadece malarya'ya karsi asi olmayan tek kizi bulup kolundan ce ayagindan issirmasi. Gerizekali, o kadar tatli alman sarisin var orda, geldin görünüsüyle ve desenli kinaya olan merakiyla kendi irkina en yakin kisiyi mi sectin? Kan cekti herhalde...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen